Reklama dla Aptek i Health care 

W świecie opieki zdrowotnej reklama to nie tylko sposób na dotarcie do klientów, ale przede wszystkim odpowiedzialność. Nasz zespół specjalizuje się w tworzeniu skutecznych kampanii, które pozwalają zwiększyć ruch i sprzedaż w obszarze reklamy produktów prozdrowotnych, suplementów, usług medycznych z zakresu szerokiego health care

Główne zalety usługi reklam płatnych
  • Zgodność z przepisami: Nasze kampanie są dostosowane do aktualnych regulacji dotyczących reklamy zdrowotnej, co minimalizuje ryzyko odrzuceń
  • Ekspert w branży: Posiadamy doświadczenie w pracy z aptekami i jednostkami medycznymi, wiemy jak skuteczne targetować potencjalnych klientów / pacjentów. Wiemy, jak tworzyć odpowiednie treści reklamowe
  • Mamy dostęp do różnych niestandardowych kanałów reklamowych, stosujemy niestandardowe strategie reklamowe pozwalające zaadresować wymagające treści z szerokiej branży health care
  • Personalizacja treści: Tworzymy unikalne i angażujące treści, które skutecznie przyciągają klientów / pacjentów, jednocześnie spełniając wymogi reklamowe różnych platform jak np. Google Ads
  • Optymalizacja wyników: Regularnie analizujemy kampanie, co pozwala na bieżące dostosowywanie strategii w celu maksymalizacji efektywności i zwrotu z inwestycji
  • Edukacja: Nasze reklamy nie tylko sprzedają, ale także edukują, co buduje zaufanie i lojalność klientów / pacjentów
  • Skuteczne dotarcie do docelowej grupy: Dzięki precyzyjnemu targetowaniu możemy dotrzeć do pacjentów, którzy najbardziej potrzebują usług Twojej apteki lub jednostki medycznej

Serwisy Reklamowe Wchodzące W Skład Reklam dla Aptek i Health care ​

Google Ads

Jedna z najpopularniejszych platform na rynku płatnego marketingu. Google Ads oferuje wiele sposobów zaprezentowania firmy. Docieraj do docelowych klientów. Wyświetlaj reklamy w odpowiednim miejscu i momencie przy pomocy rozległego ekosystemu Google Ads. Pozwól, aby sztuczna inteligencja Google określiła formaty reklam, które najskuteczniej zwiększą liczbę konwersji m.in. w YouTubewyszukiwarce oraz na kartach Discovery. Śledź konwersje, aby uzyskiwać kompleksowe statystyki odbiorców. Rozwiązania Google do zautomatyzowanej optymalizacji budżetu pomagają wykorzystywać możliwości pozyskiwania nowych klientów przy najwyższym ROI. W przypadku oferty dla Aptek i Jednostek Medycznych, treści reklamowe muszą być umiejętnie przygotowane i być zgodne z zasadami, którym podlega sieć reklamowa Google w danym kraju.

Główne cele dedykowane kampanią reklamowym Google Ads

  • Maksymalizacja liczby potencjalnych klientów
  • Zwiększenie sprzedaży produktów
  • Zwiększenie ruchu w sklepie lub stronie www
  • Promocja marki szerokiej grupie odbiorców

Główne rodzaje kampanii Google Ads

  • Reklamy w wyszukiwarce
  • Reklamy displayowe
  • Reklamy produktowe
  • Reklamy wideo
  • Reklamy aplikacji

Platformy Google i partnerskie, na których będą wyświetlać się reklamy:

  • Wyszukiwarka Google
  • YouTube
  • Gmail
  • Partnerskie sieci reklamowe
  • Strony współpracujące z Google i umożliwiające wyświetlanie reklam na swoich podstronach 

Facebook (Meta) Ads

Nasza usługa opiera się na strategicznym wykorzystaniu Facebooka jako skutecznego narzędzia do promowania treści blogowych i recenzji kosmetyków lub usług. Dzięki angażującym kampaniom reklamowym i przemyślanej strategii content marketingowej, pomagamy Twojej firmie dotrzeć do szerokiego grona potencjalnych klientów w branży aptecznej i health care.

Co oferujemy?

  • Kreowanie treści angażujących – Przygotowujemy posty, grafiki i materiały video, które skutecznie przyciągają uwagę i zachęcają do zapoznania się z promowaną treścią.
  • Targetowanie reklam – Docieramy do osób zainteresowanych kosmetykami, zdrowiem i pielęgnacją skóry, precyzyjnie dostosowując grupy odbiorców.
  • Promocja blogów i recenzji – Zwiększamy widoczność treści na Facebooku, generując większy ruch na Twoim blogu, portalu czy stronie internetowej.
  • Zwiększanie zasięgu marki – Budujemy zainteresowanie produktami i usługami aptek oraz health care poprzez subtelne, ale skuteczne formy promocji.
  • Wspieranie sprzedaży pośredniej – Dzięki wartościowym treściom i ich promocji na Facebooku zachęcamy odbiorców do odwiedzin apteki online, co przekłada się na wzrost sprzedaży.

Microsoft Ads

Microsoft advertising to bardzo ciekawe dopełnienie reklamowe do Google Ads i Facebook Ads. Synergia wszystkich platform może przynieść rezultaty znacznie większe niż użycie tylko pojedynczego rozwiązania. Dotrzyj do właściwych odbiorców. Dotrzyj do osób, które mają siłę nabywczą, kupują więcej w Internecie i chętniej wchodzą w interakcje z reklamami, aby wypróbować nowe oferty. Twórz spersonalizowane doświadczenia, wykorzystując zaawansowaną wiedzę na temat odbiorców i możliwości platformy, które zwiększają skuteczność kampanii. Importuj kampanie z łatwością. Jeśli korzystasz już z innego produktu, takiego jak Google Ads lub Facebook Ads, możesz łatwo przenieść tę kampanię do Microsoft Advertising.

Charakterystyka Microsoft Advertising

  • Bez opłaty minimalnej
  • Płacisz tylko za kliknięcia
  • Mierz wydajność ROI
  • Budżet na dzień
  • Możliwość wykorzystania inteligentnych narzędzi pozwalających śledzić zachowanie klienta na stronie
Microsoft Ads

Reklama dla Aptek i Health care - Proces realizacji

  • Kontakt

    Wypełnij formularz lub zadzwoń pod numer. Odpowiemy na Twoje pytania. Zrozumiemy potrzeby Twojego biznesu i wstępnie zbadamy, w którym miejscu rozwoju marketingu jesteś. Pokierujemy do następnych kroków

  • Ustalenie szczegółów współpracy

    Razem określimy zakres współpracy odpowiadający potrzebą Twojego biznesu i celu, jaki chcesz osiągnąć

    Dokumenty: Umowa współpracy

  • Audyt i plan działań

    Przeprowadzimy audyt obecnego stanu rzeczy, aby zaproponować optymalny plan działania

    Dokumenty: Plan działania wraz z harmonogramem planowanych aktywności

  • Uruchomienie usługi

    Zależności od wybranej usługi: Nadanie uprawnień do rejestracji usług. Rejestracja w serwisach. Konfiguracja usługi, konfiguracja śledzenia konwersji, dla sklepów internetowych konfiguracja Merchant Center i piksela FB w celu wymiany danych produktowych. Przetestowanie ustawień i uruchomienie usług

  • Realizacja planu działań

    Cykliczny raport prac i osiągniętych wyników

  • Doskonalnie operacyjne, raportowanie wyników i dostoswywanie działań

    Każdy plan działania, aby przyniósł długoterminowy efekt powinien móc dostosować się do zmieniającego się rynku i potrzeb klienta. Stąd nasz plan jest na bieżąco sprawdzany, działania aktualizowane, tak aby jak najszybciej odpowiedzieć na potrzeby rynku lub na nowe oczekiwania i strategie klienta. Interakcja z klientem jest kluczowym aspektem tego kroku

Oferta

Sprawdź naszą ofertę

Sprawdź zakres naszych usług i konkurencyjne ceny