Reklama dla Aptek i Health care

W świecie opieki zdrowotnej reklama to nie tylko sposób na dotarcie do klientów, ale przede wszystkim odpowiedzialność. Nasz zespół specjalizuje się w tworzeniu skutecznych kampanii, które pozwalają zwiększyć ruch i sprzedaż w obszarze reklamy produktów prozdrowotnych, suplementów, usług medycznych z zakresu szerokiego health care
- Zgodność z przepisami: Nasze kampanie są dostosowane do aktualnych regulacji dotyczących reklamy zdrowotnej, co minimalizuje ryzyko odrzuceń
- Ekspert w branży: Posiadamy doświadczenie w pracy z aptekami i jednostkami medycznymi, wiemy jak skuteczne targetować potencjalnych klientów / pacjentów. Wiemy, jak tworzyć odpowiednie treści reklamowe
- Mamy dostęp do różnych niestandardowych kanałów reklamowych, stosujemy niestandardowe strategie reklamowe pozwalające zaadresować wymagające treści z szerokiej branży health care
- Personalizacja treści: Tworzymy unikalne i angażujące treści, które skutecznie przyciągają klientów / pacjentów, jednocześnie spełniając wymogi reklamowe różnych platform jak np. Google Ads
- Optymalizacja wyników: Regularnie analizujemy kampanie, co pozwala na bieżące dostosowywanie strategii w celu maksymalizacji efektywności i zwrotu z inwestycji
- Edukacja: Nasze reklamy nie tylko sprzedają, ale także edukują, co buduje zaufanie i lojalność klientów / pacjentów
- Skuteczne dotarcie do docelowej grupy: Dzięki precyzyjnemu targetowaniu możemy dotrzeć do pacjentów, którzy najbardziej potrzebują usług Twojej apteki lub jednostki medycznej

Serwisy Reklamowe Wchodzące W Skład Reklam dla Aptek i Health care
Google Ads
Jedna z najpopularniejszych platform na rynku płatnego marketingu. Google Ads oferuje wiele sposobów zaprezentowania firmy. Docieraj do docelowych klientów. Wyświetlaj reklamy w odpowiednim miejscu i momencie przy pomocy rozległego ekosystemu Google Ads. Pozwól, aby sztuczna inteligencja Google określiła formaty reklam, które najskuteczniej zwiększą liczbę konwersji m.in. w YouTube, wyszukiwarce oraz na kartach Discovery. Śledź konwersje, aby uzyskiwać kompleksowe statystyki odbiorców. Rozwiązania Google do zautomatyzowanej optymalizacji budżetu pomagają wykorzystywać możliwości pozyskiwania nowych klientów przy najwyższym ROI. W przypadku oferty dla Aptek i Jednostek Medycznych, treści reklamowe muszą być umiejętnie przygotowane i być zgodne z zasadami, którym podlega sieć reklamowa Google w danym kraju.
Główne cele dedykowane kampanią reklamowym Google Ads
- Maksymalizacja liczby potencjalnych klientów
- Zwiększenie sprzedaży produktów
- Zwiększenie ruchu w sklepie lub stronie www
- Promocja marki szerokiej grupie odbiorców
Główne rodzaje kampanii Google Ads
- Reklamy w wyszukiwarce
- Reklamy displayowe
- Reklamy produktowe
- Reklamy wideo
- Reklamy aplikacji
Platformy Google i partnerskie, na których będą wyświetlać się reklamy:
- Wyszukiwarka Google
- YouTube
- Gmail
- Partnerskie sieci reklamowe
- Strony współpracujące z Google i umożliwiające wyświetlanie reklam na swoich podstronach

Facebook (Meta) Ads
Nasza usługa opiera się na strategicznym wykorzystaniu Facebooka jako skutecznego narzędzia do promowania treści blogowych i recenzji kosmetyków lub usług. Dzięki angażującym kampaniom reklamowym i przemyślanej strategii content marketingowej, pomagamy Twojej firmie dotrzeć do szerokiego grona potencjalnych klientów w branży aptecznej i health care.

Co oferujemy?
- Kreowanie treści angażujących – Przygotowujemy posty, grafiki i materiały video, które skutecznie przyciągają uwagę i zachęcają do zapoznania się z promowaną treścią.
- Targetowanie reklam – Docieramy do osób zainteresowanych kosmetykami, zdrowiem i pielęgnacją skóry, precyzyjnie dostosowując grupy odbiorców.
- Promocja blogów i recenzji – Zwiększamy widoczność treści na Facebooku, generując większy ruch na Twoim blogu, portalu czy stronie internetowej.
- Zwiększanie zasięgu marki – Budujemy zainteresowanie produktami i usługami aptek oraz health care poprzez subtelne, ale skuteczne formy promocji.
- Wspieranie sprzedaży pośredniej – Dzięki wartościowym treściom i ich promocji na Facebooku zachęcamy odbiorców do odwiedzin apteki online, co przekłada się na wzrost sprzedaży.
Microsoft Ads
Microsoft advertising to bardzo ciekawe dopełnienie reklamowe do Google Ads i Facebook Ads. Synergia wszystkich platform może przynieść rezultaty znacznie większe niż użycie tylko pojedynczego rozwiązania. Dotrzyj do właściwych odbiorców. Dotrzyj do osób, które mają siłę nabywczą, kupują więcej w Internecie i chętniej wchodzą w interakcje z reklamami, aby wypróbować nowe oferty. Twórz spersonalizowane doświadczenia, wykorzystując zaawansowaną wiedzę na temat odbiorców i możliwości platformy, które zwiększają skuteczność kampanii. Importuj kampanie z łatwością. Jeśli korzystasz już z innego produktu, takiego jak Google Ads lub Facebook Ads, możesz łatwo przenieść tę kampanię do Microsoft Advertising.
Charakterystyka Microsoft Advertising
- Bez opłaty minimalnej
- Płacisz tylko za kliknięcia
- Mierz wydajność ROI
- Budżet na dzień
- Możliwość wykorzystania inteligentnych narzędzi pozwalających śledzić zachowanie klienta na stronie

Reklama dla Aptek i Health care - Proces realizacji
-
Kontakt
Wypełnij formularz lub zadzwoń pod numer. Odpowiemy na Twoje pytania. Zrozumiemy potrzeby Twojego biznesu i wstępnie zbadamy, w którym miejscu rozwoju marketingu jesteś. Pokierujemy do następnych kroków
-
Ustalenie szczegółów współpracy
Razem określimy zakres współpracy odpowiadający potrzebą Twojego biznesu i celu, jaki chcesz osiągnąć
Dokumenty: Umowa współpracy
-
Audyt i plan działań
Przeprowadzimy audyt obecnego stanu rzeczy, aby zaproponować optymalny plan działania
Dokumenty: Plan działania wraz z harmonogramem planowanych aktywności
-
Uruchomienie usługi
Zależności od wybranej usługi: Nadanie uprawnień do rejestracji usług. Rejestracja w serwisach. Konfiguracja usługi, konfiguracja śledzenia konwersji, dla sklepów internetowych konfiguracja Merchant Center i piksela FB w celu wymiany danych produktowych. Przetestowanie ustawień i uruchomienie usług
-
Realizacja planu działań
Cykliczny raport prac i osiągniętych wyników
-
Doskonalnie operacyjne, raportowanie wyników i dostoswywanie działań
Każdy plan działania, aby przyniósł długoterminowy efekt powinien móc dostosować się do zmieniającego się rynku i potrzeb klienta. Stąd nasz plan jest na bieżąco sprawdzany, działania aktualizowane, tak aby jak najszybciej odpowiedzieć na potrzeby rynku lub na nowe oczekiwania i strategie klienta. Interakcja z klientem jest kluczowym aspektem tego kroku